Je laatste bezoek was
Het is nu 17 jun 2019, 06:50
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: verslag Bretagne Normandië
BerichtGeplaatst: 02 aug 2014, 22:10 
Very experienced Camper

Net terug uit Frankrijk en was een enerverend reisje moet ik zeggen... De eerste campinghttp://www.camping-ar-kleguer.com/nl/ hadden we dus maar eens geboekt (voor het eerst van ons leven) en na wat perikelen leek dat goed te zijn gegaan. Toen we echter aankwamen en vertelden dat we geboekt hadden met reserveringsnummer huppeldepup en plek happeldepap hadden gekregen was het antwoord;"Nonnon"en jahoor het was weer een andere plek geworden, pfff na al dat over en weer gemail....En op onze plek stond een enorme.....De Waard tent! We kregen weliswaar een plaatsje aan zee maar wel flink krap. Nou ja, we waren te moe om nog tegen te sputteren hoewel ik af en toe nog nijdig naar "die andere De Waard"keek :D :lol: En hoewel het een "hegjescamping"is, is het toch een leuke kleinschalige camping met een zwembadje en waterglijbaan die door onze drie van 10, 12 en 13 zeeer op prijs werd gesteld en superschoon sanitair. Na een week verkast naar camping http://www.milin-kerhe.com/index.html, meer een natuurcamping een km of 40 van de kust. Dit is wel een zeer "De Waard waardige camping "hoor! Aaan een riviertje waarin je kunt zwemmen, goed vissen,ijsvogeltjes, beverratten, ruime plekken, bos, prachtige wandel en mountainbike paden, 's nachts een uiltje en mooie sterrenhemel en.....je mag fikkiestoken :P Erg aardige eigenaren het enige dat ik minder vond; vieze wc's en douches, geen aparte wasbak om toiletemmers om te spoelen dus iedereen stond dat in de bakken voor de was of de afwas te doen :shock: en mensen stonden ook gewoon de onderbroeken en sokken te wassen in de afwasteiltjes. Bllllg!!! De dag dat we weggingen werd mijn dochter 's morgens wakker omdat ze moest overgeven. Toch maar naar de volgende camping in Normandië gegaan,http://www.campinglabaiedesveys.com/?lang=nl , alleen werd het daar steeds erger en er was ook waterige diarree bij gekomen. De volgende dag hield ze niks meer binnen en deed haar buik ontzettend zeer dus om een lang verhaal kort te maken; ze is met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis in Cherbourg en aan een infuus gezet. Na onderzoek bleek ze het Rotavirus te hebben opgelopen en werden we meteen in isolatie gezet. Het laatste deel van de vakantie is man met de andere 2 nog wat leuke dingen gaan doen en heb ik bij dochterlief in het ziekenhuis rondgebracht (m'n Frans, vooral medische termen is er geweldig op vooruit gegaan! :lol: :lol: :lol: ) Vrijdagochtend ging het infuus eruit en kon ze nog even bijkomen op de camping. Ik heb met zoon nog een lange wandeling naar Utah beach gemaakt en het museum daar bezocht en 's nacht zijn we naar huis gereden. De camping in Normandië vonden we trouwens ook prima, vooral centraal als je de beroemde stranden , musea en oorlogsgraven wilt bezoeken, zwembadje erbij, niet duur en ontzettend vriendelijke eigenaren!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]