Je laatste bezoek was
Het is nu 17 aug 2019, 18:56
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: 17 jan 2018, 17:34 
Rookie

Afbeeldingen: 1
Hallo, ik ben Peer Elshout, 66 jaar. Getrouwd en twee kinderen en op vakantie elk jaar gekampeerd. Toen onze oudste dochter geboren werd, hebben we een lichtgewicht Bergeend aangeschaft met tussenluifel en schaapskooi. Toen een poosje daarna onze zoon erbij kwam, kochten we tweedehands een Zilvermeeuw. Tot aan deze zomer hebben we daar tot volle tevredenheid mee gekampeerd. En toen: afgelopen zomer heb ik de Bergeend weer uit de kast gehaald - ik had hem goed opgeborgen.
Wat een beleving om die tent weer op te zetten! De dag daarna zijn mijn vrouw en ik op de fiets gestapt met de tent en enkele natuurkampeerterreinen aangedaan. Het was genieten!!! Ik mis echter nog iets bij de Bergeend: twee zijwangen om te ritsen tussen de slaaptent/luifel en luifel/schaapskooi. Iemand?
Ik wil ze tegen een gepast bod graag overnemen... je kunt me altijd mailen: tuintje.4@gmail.com
Groetjes, Peer

Zowat een jaar verder inmiddels... De zijwangen hoeven niet meer. Ze zaten in een zak(je) dat ik later nog vond. Ze voldoen uitstekend!!!

Profiel Persoonlijk album  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]