Je laatste bezoek was
Het is nu 10 dec 2024, 22:33
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2010, 12:18 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 1
Hanneke schreef:
Misschien dat de wok inmiddels veranderd is? Want deze is perfect schoon te krijgen. Ik snap wel dat het met 5 man net te klein is, maar voor ons voldoet hij erg goed.

Dat zou best eens kunnen hoor.. ik spreek over een jaar of 7 geleden, hij was er net. Hij was van zwart emaille ofzoiets.. en geen anti aanbak laag.. wat een gepruts zeg.. hele nacht weken..

Maar de skottel is ook snel goor, daar gaat dan zo'n vel in..

Profiel Persoonlijk album  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2010, 12:24 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 2
Hij is nog steeds van emaille, maar misschien als ik iets te hard laat bakken dat ik ook 'vloek' op het schoonmaken. Tot nu toe alleen nog maar macaroni en aardappeltjes erin gebakken, de rest heb ik op de bakplaat gedaan (ik heb het rooster nog niet gebruikt). Ik heb hem afgelopen jaar gekocht.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 feb 2010, 12:44 
Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 3
vanhaut schreef:
Die hebben wij voor die skottel gehad (wij hadden de eerste versie).. die vonden wij niet praktisch. De wok was niet schoon te krijgen en de grillplaat net te klein.. Wij zijn immers met zijn 5-en.. dus geen doen..
De skottel is lekker groot en kan dus alles in 1 keer op.. maar ja.. die ruimte he

Nou ik geloof niet dat er direct iets op de markt is, wat net zo groot is als een skottel en daarbij compacter om mee te nemen. Een grillpan op een coleman is ook op zeker kleiner en daar ga je dus ook die 5 man niet mee bedienen.

vanhaut schreef:
nee Maris helaas nog niet.. Manlief is nog steeds niet overtuigd van het nut :-(..

Is dat er dan, nut? (behalve dan kunnen koken bij extreem lage temperaturen dan). Wij koken ook op colemanfuel hoor, maar ik bedoel; op een blauw bommetje bak je ook een eitje.........:wink:

Berichttitel: Re: goed alternatief voor de skottelbraai toestand
BerichtGeplaatst: 15 jul 2023, 20:02 
Camper

Heel oud topic…. Maar precies waar ik mee zat laatste tijd. Ik heb een CadaC Skottelbraai uitgetest afgelopen voorjaar. Leuk, maar niet onverdeeld enthousiast. Ik heb ook een Coleman Stove, en met 2 soorten brandstof koken… Coleman 533 1-pitter levert 2800Watt, CadaC safari 1800 Watt. Alleen kan je niet zo goed een grote pan/grill kwijt op een Coleman 533… dus wat zitten speuren en knutselen. Uiteindelijk een Coleman 533, Ooni grillplaat en Petromax pannendrager gekocht. Beetje knutselen en dit is het resultaat. Super stabiel. Gebruik ‘m nu elke dag in Oostenrijk. Meer vermogen, minder ruimte en 1 brandstof (als benzine je voorkeur heeft).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2