Je laatste bezoek was
Het is nu 05 okt 2024, 22:54
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hattem
BerichtGeplaatst: 02 jul 2022, 18:11 
Camper

Afbeeldingen: 18
10889

Profiel Persoonlijk album  

Berichttitel: Re: Hattem
BerichtGeplaatst: 10 jul 2022, 14:55 
Very experienced Camper

Dus..... :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 aug 2022, 09:19 
Rookie/Bingoblunderaar

Afbeeldingen: 219
De nieuwe :pyramidez: vestiging in Hattem is echt een mooie winkel geworden. Het atelier is geïntegreerd in de winkel, dus kun je ook live meekijken met reparatie. Wat ook erg leuk is, is dat het zakelijke segment van :pyramidez: zichtbaar is. Fancy uitziende Glamping tenten wat je ook wel als mooie tiny houses van tentdoek kan zien.
Van Pé had ik begrepen dat "het forum" eigenlijk nog niet is langs geweest om deze nieuwe vestiging te bekijken. Wel jammer, want vroeger was zoiets toch wel een gegarandeerd uitje.

Misschien toch leuk om in de nabij toekomst een weekendje te gaan kamperen in de buurt van Hattem, om de(ze) vestiging collectief te "beoordelen"

Laatst bijgewerkt door JanW op 17 aug 2022, 13:40, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 17 aug 2022, 10:07 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 10
Ik ben van plan om deze week even langs te gaan.

De Waard Heerde was van de ene op de andere dag ook ineens gesloten, geen bericht in de media of wat dan ook? ( Alleen een persoonlijk bericht van Jan dat ze op de laatste zaterdag hamburgers hadden, waar ik helaas geen tijd voor had )
Het oude pand is kort daarna meteen leeg geruimd, en staat er nu wat verlaten bij.....
Toch raar als je als winkel zo lang in Heerde hebt gezeten.

Hier op het forum was er eigenlijk ook niets over te lezen/terug te vinden.
Heeft het forum helemaal geen uitnodiging ontvangen voor de officiële opening?

BerichtGeplaatst: 17 aug 2022, 11:49 
Moderator

Afbeeldingen: 304
Vanwege vakantie en bezoek van tante Corona die langskwam (en wat langer dan gewenst bleef hangen op de bank) ben ik er nog niet geweest.

Een echte uitnodiging, anders dan de algemene nieuwsbrief en wat berichtjes op Facebook heb ik niet voorbij zien komen.
Qua timing had ik gehoopt dat er in september door De Waard weer eens wat gedaan zou worden qua show of zo :)

BerichtGeplaatst: 17 aug 2022, 15:20 

Afbeeldingen: 10
Net terug van een bezoek aan de nieuwe winkel.
Pé even gesproken, hij gaf aan dat het een hectische periode was geweest met de verhuizing en ondertussen ook leveringsproblemen voor wat betreft de tenten.
De opening is daarom alleen officieel gevierd met collega's en familie.

Eerste indruk: mooie grote vestiging met de tenten ruim opgezet.
Boven het zakelijke gedeelte waar ik snel uitgekeken was.

Het komt op mij wel wat zakelijker over, alsof je van een universele dorpsgarage overstapt naar een showroom van bijvoorbeeld een Mercedes dealer.

Het kleine gemoedelijke sfeertje van Heerde miste ik een beetje.

Accessoires zijn beperkt tot wat tent benodigdheden.
Stoelen en tafels die opgesteld staan bij de tenten zijn te bestellen via een webshop die op een bordje vermeld staat.

Het atelier is wel mooi bij de winkel geïntegreerd.

BerichtGeplaatst: 18 aug 2022, 16:12 

Afbeeldingen: 161
JanW schreef:
Van Pé had ik begrepen dat "het forum" eigenlijk nog niet is langs geweest om deze nieuwe vestiging te bekijken. Wel jammer, want vroeger was zoiets toch wel een gegarandeerd uitje.

Misschien toch leuk om in de nabij toekomst een weekendje te gaan kamperen in de buurt van Hattem, om de(ze) vestiging collectief te "beoordelen"

Soort Kip en het ei verhaal.... Zouden wij ons zelf kunnen uitnodigen als forum of zouden wij als forum uitgenodigd kunnen worden.

Als ik De Waard was zal ik het forum uitnodigen op het moment het niet meer zo hectisch is bij hen. Dus in het naseizoen zal een mooi moment zijn denk ik.

BerichtGeplaatst: 18 aug 2022, 21:03 
Rookie/Bingoblunderaar

Sorry Edwin. Ik kruip wel weer een paar jaar terug in mijn schulp.

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 09:00 
Camper

JanW schreef:

Niet doen JanW want je hebt gewoon gelijk :!:

Het spijt me vreselijk en bij voorbaat mijn excuses maar de drogreden die Edwin aanvoert raakt in mijn ogen kant nog wal.
Vanaf dag 1 heeft dit forum zich aan De Waard opgedrongen wat veel wrevel heeft opgeleverd en na een aantal jaren zich heeft geëvolueerd in wederzijds begrip waarin beiden zich konden vinden en hun voordeel mee konden doen. Denk daarbij aan de aanwezigheid op shows en o.a. de nostalgische show in Garderen.

De openingsdatum van het pand was algemeen bekend en daarom ben ik er ook maar eens gaan kijken, en zeker niet als enige forumlid :!:
Van Pé en Jan heb ik een heel ander verhaal vernomen als reden van afwezigheid tijdens de opening van het forum.........

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 09:15 

Dragonfly schreef:
JanW schreef:

Niet doen JanW want je hebt gewoon gelijk :!:

Het spijt me vreselijk en bij voorbaat mijn excuses maar de drogreden die Edwin aanvoert raakt in mijn ogen kant nog wal.
Vanaf dag 1 heeft dit forum zich aan De Waard opgedrongen wat veel wrevel heeft opgeleverd en na een aantal jaren zich heeft geëvolueerd in wederzijds begrip waarin beiden zich konden vinden en hun voordeel mee konden doen. Denk daarbij aan de aanwezigheid op shows en o.a. de nostalgische show in Garderen.

De openingsdatum van het pand was algemeen bekend en daarom ben ik er ook maar eens gaan kijken, en zeker niet als enige forumlid :!:
Van Pé en Jan heb ik een heel ander verhaal vernomen als reden van afwezigheid tijdens de opening van het forum.........

Heren heren........ het was zeker nietr de bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen hoor. Maar dat gevoel heb ik nu wel naar mij toe.

Jan W moet zeker niet onder die steen gaan liggen. Je moet er zelfs onder vandaan komen :lol:

En DragonFly: Ik heb geen redenen benoemd waarom er vanuit beide kanten niets is georganiseerd naar het forum toe of vanuit het forum. Ik denk alleen dat het gezien de hectische tijd bij De Waard het goed zou zijn als het iets minder hectisch is bij De Waard, dan wat in samenspraak wat te organiseren.

Daar is toch niets verkeerd mee? Ik hoop dat de strekking van mijn verhaal iets genuanceerder is.

Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden die Pe en/of Jan hebben benoemd. Ik weet daar namelijk niets van.

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 09:51 
Camper

edwin schreef:
Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden die Pe en/of Jan hebben benoemd. Ik weet daar namelijk niets van.

Informeren bij de "forumleiding" zou ik zeggen want daar ligt het probleem en nergens anders !........ :idea:

Laatst bijgewerkt door Dragonfly op 19 aug 2022, 09:59, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 09:58 
Rookie/Bingoblunderaar

Ik zie al wel weer dat ik een slechte invloed op het forum heb :oops: .
Voor alle duidelijkheid, richting Edwin was gewoon een grapje. Ik mag Edwin na 5 jaar nog steeds graag plagen. ps. Hoe staat het met de goulash :lol:

Jan was met nog met vakantie toen ik er was en Pé uite alleen zijn verbazing dat er nog weinig mensen van het forum waren geweest. Ik heb zelf echt de afgelopen 5 jaar niets meer met De Waard of het forum gedaan, dus ik ben momenteel heeeeeel slecht geinformeerd.

Ik vind Hattem een mooie winkel. Ik merk dat Pé echt weer vertrouwen in het bedrijf heeft. Ook mooi dat de medewerkers uit Roden de extra reistijd naar Hattem er graag voor over hebben.

Ik moet binnenkort toch nog eens naar Hattem, dus zal Pé wel ff polsen of er nog iets wordt georganiseerd voor de klanten.

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 10:09 
Site Admin

Afbeeldingen: 185
Dragonfly schreef:
edwin schreef:

Informeren bij de "forumleiding" zou ik zeggen want daar ligt het probleem en nergens anders !........ :idea:

Emile blijft altijd lachwekkende opmerkingen maken :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 10:12 

De goulash smaakte heerlijk van de week. Wordt tijd dat we weer eens pilsje drinken met het forum.

Zonder Dragonfly uiteraard die niet met zij de eigen naam op het forum durft of mag.

Even na gevraagd bij de "forumleiding".... Er is geen contact geweest tussen De Waard en forum (of vice versa)

Emile..... Uuuuuhhhh oeps.... Dragonfly loopt de boel weer op te ruien....

BerichtGeplaatst: 19 aug 2022, 10:16 
Site Admin

Afbeeldingen: 185
edwin schreef:
Wordt tijd dat we weer eens pilsje drinken met het forum.

Kijk dát is een heel goed idee.
We hebben in de Corona periode helaas heel wat kampeermomenten gemist.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende