Dragonfly schreef:
JanW schreef:
Sorry Edwin. Ik kruip wel weer een paar jaar terug in mijn schulp.
Niet doen JanW want je hebt gewoon gelijk
Het spijt me vreselijk en bij voorbaat mijn excuses maar de drogreden die Edwin aanvoert raakt in mijn ogen kant nog wal.
Vanaf dag 1 heeft dit forum zich aan De Waard opgedrongen wat veel wrevel heeft opgeleverd en na een aantal jaren zich heeft geëvolueerd in wederzijds begrip waarin beiden zich konden vinden en hun voordeel mee konden doen. Denk daarbij aan de aanwezigheid op shows en o.a. de nostalgische show in Garderen.
De openingsdatum van het pand was algemeen bekend en daarom ben ik er ook maar eens gaan kijken, en zeker niet als enige forumlid
Van Pé en Jan heb ik een heel ander verhaal vernomen als reden van afwezigheid tijdens de opening van het forum.........
Heren heren........ het was zeker nietr de bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen hoor. Maar dat gevoel heb ik nu wel naar mij toe.
Jan W moet zeker niet onder die steen gaan liggen. Je moet er zelfs onder vandaan komen
En DragonFly: Ik heb geen redenen benoemd waarom er vanuit beide kanten niets is georganiseerd naar het forum toe of vanuit het forum. Ik denk alleen dat het gezien de hectische tijd bij De Waard het goed zou zijn als het iets minder hectisch is bij De Waard, dan wat in samenspraak wat te organiseren.
Daar is toch niets verkeerd mee? Ik hoop dat de strekking van mijn verhaal iets genuanceerder is.
Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden die Pe en/of Jan hebben benoemd. Ik weet daar namelijk niets van.