Een oud topic even oprakelen, maar had op Pinterest een idee gezien van hoe iemand uit 2 plankjes een staander had gemaakt om een plastic tas in op te hangen als prullenbak.
https://adventureideaz.com/2014/04/29/g ... uctdesign/Dit vond ik een aardig idee, alleen het nadeel van deze prullenbak was dat er geen klep op zat.
Ook had ik op Pinterest heel wat kampeerkisten/chuckboxen gevonden, waarvan sommige heel dicht in de buurt kwamen van goed, en vele ook niet. Toch heb ik er ontzettend veel ideeën aan op gedaan, en resultaat was dat m'n kampeerkist zo een opvouwbare/demontabele prullenbak heeft gekregen met deksel.
En nu mijn kampeerkist te koop staat heb ik een nog beter idee bedacht ervoor en deze krijgt 2 prullenbakken die in elkaar passen soort van matroesjka, beide krijgen ze nog steeds een klep.
Laatste keer kamperen in de drome in Frankrijk werkte die prullenbak uitstekend geen last van ongedierte gehad en we hebben de prullenbak enkel maar eens in de 2 a 3 dagen geleegd.... Alleen het afval scheiden was een dingetje vandaar dat de volgende 2 krijgt en misschien zelfs 3