EW schreef:
Ik was er afgelopen zomer getuige van hoe een paar heerschappen het nodig vonden kandidaatleden weg te pesten.
Ze waren gaan staan met 2 twijfelachtige staat koepeltjes. Inderdaad: in die ene week in de zomer dat het regende.
Dus na overleg vervangen door een forse tunneltent (na overleg met oa kampmeester) die de 17 m2 overschreed.
Vervolgens gingen een aantal mensen compleet los inclusief op Facebook.
Wat kinderachtig! Ik begrijp dat er regels zijn, je kan echter ook gewoon het gesprek aangaan met mensen.
Ik merk dat er her en der wel onduidelijkheid is over wat wel en niet mag en dat sommigen de regels op hun eigen manier interpreteren. Ik vind het zelf ook lastig te bepalen wat wel/niet mag.
Vanwege de onduidelijkheid een vraagje, zijn er ook regels mbt je vervoersmiddelen? Ik kan het niet terug vinden. Wij zijn vorige week overgestapt op een kleinere auto en het lukt ons met 5 personen nu niet meer om alles mee te krijgen zonder bagagewagen. Is het toegestaan een bagagewagen mee te nemen? Ik neem aan dat die dan net als de auto op de parkeerplaats moet, liefst op een plekje waar een normale auto niet past?