Je laatste bezoek was
Het is nu 09 sep 2024, 09:34
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ntkc, welke de waard mag er staan?
BerichtGeplaatst: 17 okt 2018, 08:20 
Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 57
EW schreef:
Ik was er afgelopen zomer getuige van hoe een paar heerschappen het nodig vonden kandidaatleden weg te pesten.

Ze waren gaan staan met 2 twijfelachtige staat koepeltjes. Inderdaad: in die ene week in de zomer dat het regende.
Dus na overleg vervangen door een forse tunneltent (na overleg met oa kampmeester) die de 17 m2 overschreed.
Vervolgens gingen een aantal mensen compleet los inclusief op Facebook.

Wat kinderachtig! Ik begrijp dat er regels zijn, je kan echter ook gewoon het gesprek aangaan met mensen.

Ik merk dat er her en der wel onduidelijkheid is over wat wel en niet mag en dat sommigen de regels op hun eigen manier interpreteren. Ik vind het zelf ook lastig te bepalen wat wel/niet mag.

Vanwege de onduidelijkheid een vraagje, zijn er ook regels mbt je vervoersmiddelen? Ik kan het niet terug vinden. Wij zijn vorige week overgestapt op een kleinere auto en het lukt ons met 5 personen nu niet meer om alles mee te krijgen zonder bagagewagen. Is het toegestaan een bagagewagen mee te nemen? Ik neem aan dat die dan net als de auto op de parkeerplaats moet, liefst op een plekje waar een normale auto niet past?

Profiel Persoonlijk album  

BerichtGeplaatst: 17 okt 2018, 08:28 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 83
Dat heb je helemaal goed.

De aanhanger is een verlengstuk van je auto en hoort dus op de parkeerplaats. Ik pak hem daar ook altijd helemaal uit. Op Texel (waar de discussie ook speelde) is zelfs een aparte plek voor de aanhangers: Een hoekje van de parkeerplaats waar je een auto niet eens kunt krijgen maar een kar op twee wielen wel.

En er is een verschil tussen gesprek aangaan (goh, waarom ineens een grote tent terwijl je net met klein spul stond) en de les lezen en achter mensen om praten.

Versleten: kuifeend visdief 160g
Verkocht: vergrote zilvermeeuw 2002

En nog 5 andere lichtgewicht tenten.

BerichtGeplaatst: 17 okt 2018, 09:16 
Lampbeugelaar

Afbeeldingen: 0
Robbe schreef:
Te weten, luifel en zijschermen?

En een custom made afsluitfront.

EW schreef:
En er is een verschil tussen gesprek aangaan (goh, waarom ineens een grote tent terwijl je net met klein spul stond) en de les lezen en achter mensen om praten.

Dat geeft het niveau aan, en zegt meer over die "hardcore" NTKC-ers dan over die kandidaatleden.....

Ik kampeer daarom liever in de winter op de NTKC-terreinen....... :idea:

10344

BerichtGeplaatst: 17 okt 2018, 09:26 
Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 57
EW schreef:
Dat heb je helemaal goed.

De aanhanger is een verlengstuk van je auto en hoort dus op de parkeerplaats. Ik pak hem daar ook altijd helemaal uit. Op Texel (waar de discussie ook speelde) is zelfs een aparte plek voor de aanhangers: Een hoekje van de parkeerplaats waar je een auto niet eens kunt krijgen maar een kar op twee wielen wel.

Dank voor de uitleg!

En gesprek aangaan voordat er geoordeeld wordt kan wel in meer situaties zeer verhelderend zijn :-)

BerichtGeplaatst: 01 nov 2018, 19:47 
Rookie

Bedankt voor alle reacties...
De Kuifarend valt denk ik niet binnen de 17m2 (kan nergens een plattegrondje met afmetingen vinden) maar met de mogelijkheid om het als kennismakingslid te proberen zouden we dus wel een jaar met de Kuifarend op pad kunnen gaan en als het dan goed bevalt kunnen we altijd nog twee kleinere tentjes aanschaffen.
Wij gaan het proberen!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 nov 2018, 19:58 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 6
Kuifarend schreef:
Bedankt voor alle reacties...
De Kuifarend valt denk ik niet binnen de 17m2 (kan nergens een plattegrondje met afmetingen vinden) maar met de mogelijkheid om het als kennismakingslid te proberen zouden we dus wel een jaar met de Kuifarend op pad kunnen gaan en als het dan goed bevalt kunnen we altijd nog twee kleinere tentjes aanschaffen.
Wij gaan het proberen!
Gewoon gaan proberen inderdaad!
En mocht er ooit iemand komen om te zeuren dat je tent misschien te groot is.
Let alsjeblieft niet op die mensen!!

rare vogel.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2