Je laatste bezoek was
Het is nu 13 dec 2024, 16:50
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorstellen
BerichtGeplaatst: 07 nov 2022, 13:57 
Rookie

Hallo allemaal, ik ben Karen, en zal me na een half jaartje meelezen eens voorstellen.
Toen de kinderen klein waren, heb ik gekampeerd met een Lepelaar met varioluifel: geweldig mooie en fijne tent.
Mijn huidige man (inmiddels zijn we alweer bijna 20 jaar samen) was eigenlijk al uitgekampeerd (had een Karsten) toen ik hem leerde kennen, en ging vaak naar vakantiehuisjes. Omdat ik zo graag wilde blijven kamperen is het toen een compromis geworden: een caravan. Van verschillende caravans met hefdak (Kip Vision en Eriba Touring, toch deels onder doek), zijn we dit voorjaar overgestapt naar een tenttrailer, de Aart Kok Tuareg, die wel wat lijkt op een de Waard tent :D Ook vanwege wat lichter/duurzamer willen reizen.
Dit bevalt ons beiden zo goed, dat ik voor weekendjes weg graag een tent wilde, zodat we wat makkelijker weg kunnen, geen gedoe met stalling etc. Natuurlijk het eerst bij De Waard gekeken: dat werd de Pimpelmees.
In de showroom zag ik ook de grotere broer, de Kuifmees staan, en dat leek me ivm de grootte een mogelijk alternatief voor de tenttrailer....
Toevallig kwam er een jonge Kuifmees voorbij op Marktplaats, en ook nog in de buurt....
Uiteindelijk ook die aangeschaft In de oranje kleur (die ik helemaal geweldig vind) met als gevolg dat we nu een tenttrailer en 2 tenten hebben... het kan verkeren! Wat een luxe-probleem :wink:
Mijn man is dit jaar 65 geworden, en ik ben 55, dus dit is niet echt de normale volgorde qua gemak en comfortabel, maar we hebben er beide plezier in, en daar gaat het om! Ik lees best veel over "wat oudere kampeerders", dus hoop dat we dit nog een tijd kunnen volhouden!
We gaan nu 2x per jaar ruim 2 weken kamperen, meestal in het buitenland (Frankrijk, Scandinaviƫ), en tussendoor weekendjes in ons eigen land. We wandelen graag.
Als ik wat eerder kan stoppen met werken, dan willen we er graag nog vaker op uittrekken om te kamperen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Voorstellen
BerichtGeplaatst: 08 nov 2022, 18:32 
Very Highly experienced Camper

Hartelijk welkom Karen! Klinkt ons bekend in de oren! Veel plezier in jullie nieuwe tent!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 nov 2022, 18:33 
Very Highly experienced Camper

Hartelijk welkom Karen! Klinkt ons bekend in de oren! Veel plezier in jullie nieuwe tent!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 nov 2022, 01:31 
Camper

Welkom, en ook wij (dezelfde leeftijdcategorie) hebben recent een oranje Kuifmees gekocht na 6 jaar Combi Campen. Vroeger veel gekampeerd in een sheltertje. De eerste ervaring met de Kuifmees moet nog komen, wellicht de wintersessie? Moeten we nog even laten indalen....

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]