Je laatste bezoek was
Het is nu 10 okt 2024, 23:23
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kwaliteit van de nieuwe de Waard tenten?
BerichtGeplaatst: 05 sep 2023, 11:34 
Rookie

Hallo allemaal,

Mijn hele jeugd heb ik altijd met mijn ouders in een de Waard tent (Albatros) gekampeerd. Ik ben dus wel een beetje bekend met de kwaliteit en sfeer die deze tenten bieden.
Nu zijn mijn vrouw en ik op zoek naar een tent voor ons gezin met 2 kleine kinderen. Onze voorkeur gaat uit naar een Albatros.
Afgelopen maanden ben ik individueel van elkaar meermaals 'gewaarschuwd' dat de Waard tenten niet meer de kwaliteit hebben als voor het faillissement van een paar jaar geleden.

De laatste dagen heb ik zitten zoeken op het internet om deze mening te kunnen bevestigen dan wel ontkrachten maar eigenlijk vind ik niets over dit onderwerp.

Daarom kom ik nu op dit forum om hulp van jullie te vragen, wie heeft ervaring met de nieuwere tenten. Is de kwaliteit nog altijd hetzelfde of heeft er toch afname plaatsgevonden van kwaliteit?

alvast bedankt voor de hulp,
Herman

Profiel  

Berichttitel: Re: Kwaliteit van de nieuwe de Waard tenten?
BerichtGeplaatst: 07 sep 2023, 08:01 
Very experienced Camper

Afbeeldingen: 1
Wat ik begrepen heb, wordt het grondzeil dat vroeger gebruikt werd, niet meer gemaakt ivm milieu-eisen. Daardoor si nu de kwaliteit misschien iets minder. Ditzelfde zal ook gelden voor het doek. Maar het heeft niets te maken met dat de Waard bewust spullen van mindere kwaliteit gebruikt. Ze gebruiken nog steeds de beste materialen die er te krijgen zijn.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]